Pronec Promosyon.com web sitemizin promosyon ürünleri satışı için
kullandığı mesafeli satış sözleşmesi bu sayfadaki gibidir.
MADDE 1- SÖZLEŞMENİN TARAFLARI
SATICI : BOSPRONEC PROMOSYON – CENGİZHAN ENİŞTE
Yunus Emre Mahallesi 4156 sokak No:30 KARABAĞLAR/İZMİR
Gaziemir VD. 30895767016
Telefon: +90(232) 210 99 99
Ticaret Sicil No: 411555
Web Adresi: www.pronecpromosyon.com / e-posta: pronecpromosyon@gmail.com
ALICI
Adı/Soyadı Varsa Ünvanı: ......
Adresi : .....,
Telefon: ......,
E-posta: .....
MADDE 2- SÖZLESMENIN KONUSU: İş bu sözleşmenin konusu, alıcının satıcıya
ait www.pronecpromosyon.com web sitesinden elektronik ortamda veya 0232 210 99
99 telefondan sipariş verdiği, sözleşmede bahsi geçen nitelikleri haiz ve yine
sözleşmede satış fiyatı belirtilen mal/hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili
olarak 4077 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli
Sözleşmeler Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince
tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır. Alıcı, satışa konu
mal/hizmetlerin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat
koşulları vs. satışa konu mal/hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler ve
cayma hakki konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik
ortamda teyit ettiğini ve sonrasında mal/hizmeti sipariş verdiğini iş bu
sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder. www.pronecpromosyon.com sitesinde
ödeme sayfasında yer alan ön bilgilendirme ve fatura iş bu sözleşmenin
ayrılmaz parçalarıdır.
MADDE 3- SÖZLEŞME TARİHİ: Satıcı tarafından daha önce imzalanmış bulunan
iş bu iki nüsha sözleşme alıcı tarafından ............. tarihinde
imzalanarak kabul edilmiş ve bir nüshası alıcının mail adresine mail
gönderilecektir.
MADDE 4- MAL/HİZMETİN TESLİMİ, SÖZLEŞMENİN İFA YERİ VE TESLİM ŞEKLİ:
Mal/hizmet, alıcının teslimini talep etmiş olduğu .......... adresinde
............'a teslim edilecektir.
MADDE 5- TESLİMAT MASRAFLARI VE İFASI: Teslimat masrafları alıcıya aittir.
Satıcı, web sitesinde, ilan ettiği rakamın üzerinde alışveriş yapanların
teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını beyan etmişse, teslimat masrafı
Satıcıya aittir. Teslimat; stokun müsait olması ve mal bedelinin Satıcının
hesabına geçmesinden sonra en kısa sürede yapılır. Satıcı, mal/hizmetin
siparişinden itibaren 30 (Otuz) gün içinde teslim eder ve bu süre içinde yazılı
bildirimle ek 10 (on) günlük süre uzatım hakkını saklı tutar. Herhangi bir
nedenle mal/hizmet bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise,
Satıcı mal/hizmetin teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
MADDE 6- ALICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERI: Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti
teslim almadan önce muayene edecek ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı
ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan
mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Teslimden sonra
mal/hizmetin özenle korunması borcu, alıcıya aittir. Fatura iade edilmelidir.
Mal/hizmetin tesliminden sonra alıcıya ait kredi kartının alıcının kusurundan
kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak
kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşunun mal/hizmet
bedelini satıcıya ödememesi halinde, alıcı kendisine teslim edilmiş olması
kaydıyla mal/hizmeti 3 (Üç) gün içinde satıcıya göndermekle yükümlüdür. Bu
takdirde teslimat giderleri alıcıya aittir.
MADDE 7- SATICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERI: Satıcı, sözleşme konusu mal/hizmetin
sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti
belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur. Sözleşme
konusu mal/hizmet, alıcıdan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim
edilecek kişi/kurulusun teslimatı kabul etmemesinden satıcı sorumlu tutulamaz.
Satıcı, cayma beyanının kendisine ulaşmasından sonra 10 (on) gün içinde
mal/hizmet bedelini, varsa kıymetli evrakı iade eder. Mal/hizmeti 20 (yirmi)
gün içinde iade alır. Haklı gerekçelerle satıcı, sözleşmedeki ifa süresi
dolmadan alıcıya eşit kalite ve fiyatta tedarik edebilir. Satıcı mal/hizmetin
ifasının imkânsızlaştığını düşünüyorsa, sözleşmenin ifa süresi dolmadan alıcıya
bildirir. Ödenen bedel ve varsa belgeler 10(on) gün içinde iade edilir. Garanti
belgesi ile satılan mal/hizmetlerden olan veya olmayan mal/hizmetlerden arızalı
veya bozuk olan mal/hizmetler, garanti şartları içinde gerekli onarımın
yapılması için Satıcıya gönderilebilir, bu takdirde teslimat giderleri Satıcı
tarafından karşılanacaktır.
MADDE 8- SÖZLEŞMEYE KONU MAL/HİZMETİN ÖZELLİKLERİ: Mal/hizmetin cinsi ve türü,
miktarı, marka/modeli, rengi ve tüm vergiler dahil satış bedeli www.pronecpromosyon.com
adlı web sitesindeki mal/hizmet tanıtım sayfasında yer alan bilgilerde ve
iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası sayılan faturada belirtildiği gibidir.
MADDE 9- MAL/HİZMETİN PEŞİN FİYATI: Mal/hizmetin peşin fiyatı sipariş sonu mail
atılan örnek fatura ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde
mevcuttur.
MADDE 10- VADELI FİYAT: Mal/hizmetin satış fiyatına yapılan vadeye göre fiyatı
sipariş sonu mail atılan örnek fatura ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen
fatura içeriğinde mevcuttur.
MADDE 11- FAİZ: Her yıl Türkiye Cumhuriyeti Hükümetinin belirlediği faiz
oranından ve her halde % 30'dan fazla olamaz. Alıcı çalıştığı bankaya
karşı 13.md. hükmünce sorumludur.
MADDE 12- PEŞİNAT TUTARI: Mal/hizmetin peşinat tutarı sipariş sonu mail atılan
örnek fatura ve ürün ile birlikte müşteriye gönderilen fatura içeriğinde
mevcuttur.
MADDE 13- ÖDEME PLANI: Alıcının, kredi kartı ile ve taksitle alışveriş yapması
durumunda siteden seçmiş olduğu taksit biçimi geçerlidir. Taksitlendirme
işlemlerinde, Alıcı ile kart sahibi banka arasında imzalamış bulunan
sözleşmenin ilgili hükümleri geçerlidir. Kredi kartı ödeme tarihi banka ile
alıcı arasındaki sözleşme hükümlerince belirlenir. Alıcı, ayrıca bankanın
gönderdiği hesap özetinden taksit sayısını ve ödemelerini takip edebilir.
MADDE 14- CAYMA HAKKI: Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmetin kendisine veya
gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 7 (yedi) gün içinde
cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanılması için
aynı süre içinde Satıcıya faks, e-posta veya 0232 210 99 99 nolu
telefondan bildirimde bulunulması ve mal/hizmetin 15. md. hükümleri
çerçevesinde ve iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçası olan ve www.pronecpromosyon.com web sitesinde yayınlanmış olan ön bilgiler
gereğince, ambalaj ve içeriğinin denenirken hasar görmemiş olası şarttır. Bu
hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya Alıcıya teslim edilen mal/hizmete
ilişkin fatura aslının iadesi zorunludur. Cayma hakkına ilişkin ihbarın
ulaşmasını takip eden 7 gün içinde mal/hizmet bedeli Alıcıya iade edilir ve 20
(yirmi) günlük süre içinde mal/hizmet iade alınır. Fatura aslı gönderilmezse
Alıcıya KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilemez. Cayma hakki
nedeni ile iade edilen mal/hizmetin teslimat bedeli Satıcı tarafından
karşılanır.
MADDE 15- TEMERRÜD HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI: Alıcı, kredi karti ile yapmış
olduğu işlemlerinde temerrüde düşmesi halinde kart sahibi bankanın kendisi ile
yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya
karşı sorumlu olacaktır. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir;
doğacak masrafları ve vekâlet ücretini Alıcıdan talep edebilir ve her koşulda
Alıcının borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, Alıcı, borcun gecikmeli
ifasından dolayı Satıcının oluşan zarar ve ziyanını ödemeyi kabul eder.
MADDE 16- YETKİLİ MAHKEME: İs bu sözleşmeden kaynaklanabilecek ihtilaflarda,
Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem
Heyetleri, bu değerin üzerindeki ihtilaflarda Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
Tüketici Mahkemesi bulunamayan yerlerde Asliye Hukuk Mahkemeleri yetkilidir.
PRONEC PROMOSYON – CENGİZHAN ENİŞTE
ALICI
Adı Soyadı : ......Tarih : ......
\r\n